Isännöintitoimistoille

Isännöintimeklarin kilpailutuspalvelu on isännöintitoimistoille maksuton palvelu. Ylläpidämme omaa kattavaa tietokantaa isännöintitoimistoista koko Suomen alueelta. Jos yrityksesi on uusi tai haluat varmistaa, onko yrityksesi tietokannassamme, kysy asiaa lähettämällä sähköpostia asiakaspalveluumme osoitteeseen asiakaspalvelu@isannointimeklari.fi.

KIRJAUDU TARJOUSHALLINTAAN

Kriteerimme kilpailutukseen valittaville yrityksille

Tallennamme tietokantaamme isännöintitoimistoja, joilla on toimivat ajantasaiset www-sivut ja sähköpostiosoite, johon tarjouspyyntöjä voi lähettää. Yrityksellä ei saa olla maksuhäiriömerkintöjä.

Kaksi tapaa antaa tarjous

Isännöintimeklarin kautta tulevaan tarjouspyyntöön voit antaa tarjouksen kahdella tavalla:

a) Tarjouspyynnössä olevan linkin kautta

Tarjouspyynnössä olevaa linkkiä käyttämällä sinun ei tarvitse luoda tunnuksia, vaan riittää, että napsautat linkkiä ja täytät avautuvan lomakkeen. Lomakkeen pakolliset kentät on merkitty tähdellä.  Lomakkeella on välitallennusmahdollisuus.

TAI

b) TARJOUSHALLINTA-palvelun kautta

Yrityksille, joille tulee tarjouspyyntöjä useammin, olemme luoneet palvelun, jossa yritys voi hallinnoida omia tarjouksiaan. Palvelun käyttö vaatii tunnusten luomista palveluun. Palvelun käyttö on maksutonta.

Tarjoushallinnan ominaisuuksia

  • Näet kaikki oman yrityksesi tarjoukset (lähetetyt ja avoimet)
  • Voit luoda valmiita tarjousmalleja
  • Voit kopioida sisällön uuteen tarjoukseen tarjousmallista tai jostakin aiemmasta tarjouksestasi

Tunnusten luonti ja kirjautuminen tarjoushallintaan

Tarjoushallintaan kirjaudutaan osoitteessa www.isannoitsijameklari.fi (linkki avautuu uuteen välilehteen). Mikäli sinulla ei ole vielä tunnuksia, niin valitse "Rekisteröidy" Käyttäjätunnukseksi sinun tulee syöttää sähköpostiosoitteesi ja salasanan voit keksiä vapaasti itse. Kun olet luonut tunnukset, saat vahvistusviestin antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Saat tunnuksesi käyttöön, kun käyt napsauttamassa vahvistusviestissä olevaa linkkiä. Mikäli et saa vahvistusviestiä, niin tarkista, onko se päätynyt roskapostikansioon.


Unohtuiko salasana?

Mikäli olet unohtanut salasanasi, on kirjautumissivulla linkki salasanan palauttamiseen. Napsauta linkkiä ja seuraa ohjeita uuden salasanan luomiseksi.


Ongelmia tunnusten luomisessa, sisäänkirjautumisessa tai Tarjoushallinnan käytössä?

Mikäli sinulla on ongelmia palvelumme käytössä, laita viesti asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@isannointimeklari.fi tai soita 0400 771010.


Käyttäjätunnuksen poistaminen

Mikäli haluat, että sinun tai jonkun muun yrityksesi edustajan käyttäjätunnus poistetaan, pyydä asiakaspalveluamme tekemään se. Laita sähköpostiviesti asiakaspalveluumme siitä sähköpostiosoitteesta, jolle olet tunnuksen luonut. Mikäli henkilö ei ole enää yrityksesi palveluksessa, niin yrityksen pääkäyttäjä voi tehdä tunnuksen poistopyynnön. Huomaathan, että yrityksesi käyttöoikeuksien kontrollointi on yrityksesi vastuulla. 


Usein kysytyt kysymykset

  1. En jaksa/ehdi täyttää tarjouslomaketta, voinko antaa tarjouksen sähköpostitse?
    Vastaus: emme ota lainkaan vastaan tarjouksia sähköpostitse, koska koko palvelumme idea perustuu kehittämäämme tarjouslomakkeeseen ja tarjousten sähköiseen vertailuun. Ethän laita myöskään  mitään lisämateriaalia sähköpostitse ellei sellaista ole erikseen pyydetty laittamaan.

  2. Miksi tarjouslomakkeelle voi laittaa vain yhden liitteen?
    Vastaus: Palvelumme idea on, että kaikki tarvittavat tiedot annetaan tarjouslomakkeella, jolloin tarjousten vertailu on helpompaa sekä meille että asiakkaallemme. Tarjouslomakkeessa on runsaasti vapaaehtoisia lisätietokenttiä, joissa voit kertoa yrityksestäsi ja sen palveluista. Ainoaksi liitteeksi pyydämme hinnaston. 

  3. Voinko laittaa tarjouslomakkeelle linkkejä lisätietoihin, kuten esittelyvideoihin tai Linkediniin?
    Vastaus: Voit vapaasti laittaa linkkejä lisämateriaaliin. Huomaathan kuitenkin, että Isännöintimeklari ei lähtökohtaisesti käy linkitettyjä materiaaleja läpi, vaan kaikki olennainen tieto tulee antaa tarjouslomakkeella ja vain tarjouslomakkeella annetut tiedot toimivat pisteytyksen perusteena.

  4. Miksi tarjouslomakkeelle tulee syöttää erillisveloitettavien palvelujen hintoja, vaikka tiedot löytyvät myös liitteenä olevasta hinnastosta?
    Vastaus: Tarjouslomakkeella pyydetään antamaan hintatiedot kuukausipalkkion lisäksi erilaisista kiinteistä pakollisista lisämaksuista (esim. toimistotarvikemaksu) sekä keskeisimmistä erillisveloituksista (kuten tuntiveloitteisten töiden hinnat, isännöitsijäntodistukset ja valokopiot). Nämä syötettävät hinnat vertaillaan ja pisteytetään automaattisesti. Yrityksen erillisveloitushinnasto pyydetään kuitenkin liitteeksi, koska kaikkia hintatietoja ei ole tarkoituksenmukaista eikä edes mahdollista syöttää tarjouslomakkeelle.

  5. Tuleeko tarjouksen olla tarjouspyynnön mukainen?
    Vastaus: Ei välttämättä. Toivomme, että tarjous olisi lähtökohtaisesti tarjouspyynnön mukainen eli noudattaisi asiakkaamme täyttämän isännöintitehtäväluettelon kustannusjaottelua kiinteään kuukausipalkkioon kuuluvien tehtävien ja erillisveloitettavien tehtävien osalta. Käytössämme on Kiinteistöliiton uusin vuoden 2019 tehtäväluettelo, jossa oletusasetukset kustannusajaottelun osalta ovat Kiinteistöliiton perusjaottelun mukaiset. Asiakas voi kuitenkin tehdä kustannusjaotteluun muutoksia vapaasti. Tärkeää on siis tarkistaa jokaisen tarjouspyynnön osalta erikseen, millaisia valintoja tehtäväluetteloon on tehty. Pääosin asiakkaiden valinnat ovat hyvin lähellä Kiinteistöliiton perusvalintoja.

    Tarjouslomakkeen lopussa tulee merkitä, onko tarjous tarjouspyynnön mukainen. Vaihtoehtoja on kolme:
    1. Tarjous on tarjouspyynnön mukainen
    2. Tarjous eroaa vähäisissä määrin tarjouspyynnöstä (erot lähinnä kosmeettisia, ei merkittäviä kustannusvaikutuksia)
    3. Tarjous eroaa merkittävästi tarjouspyynnöstä (tarjouksen kiinteä kuukausipalkkio sisältää selvästi enemmän tai vähemmän tehtäviä kuin mitä on pyydetty)

    Mikäli tarjous eroaa tarjouspyynnöstä, tulee tehtäväluetteloiden kustannusjaottelun erot kertoa tarjouksessa. Tarjouspyynnön tehtäväluettelossa on tehtävissä numerointi, jolloin luettelon eri kohtiin on helppo viitata pelkin numeroin. 

  6. Vaikuttaako tarjouspyynnön mukaisuus pisteytykseen?
    Vastaus: Tarjouspyynnön mukaisuus ei automaattisesti vaikuta pisteytykseen. Jos kuitenkin tarjouksen kiinteä kuukausihinta sisältää selvästi pyydettyä vähemmän tehtäviä, annetaan siitä yksi tai useampi miinuspiste. Miinuspisteillä kompensoidaan vertailtavan kuukausipalkkion (kiinteä kuukausihinta + pakolliset kiinteät lisäveloitukset) automaattipisteytystä, joka ei huomioi tehtäväluetteloiden mahdollisia eroja. Mikäli tarjouksesi kiinteä kuukausipalkkio sisältää pyydettyä enemmän tehtäviä, sitä ei huomioida kuukausihinnan pisteytyksessä, mutta asiasta mainitaan yrityksesi sanallisessa arvioinnissa.